FORGOT YOUR DETAILS?

Ontwerp Visuele Identiteit en Website Bistro de Bolle

Bistro de Bolle is in 2019 overgenomen door twee nieuwe en ambitieuze eigenaren. Samen wilde ze iets moois neerzetten en een toekomst bouwen op een mooi plekje aan de waal.

Om klaar te zijn voor de grote opening zijn we samen aan de slag gegaan met Brand Thinking om het merk Bistro de Bolle nieuw leven in te blazen. Aan de hand van deze sessie ontstonden er mooie inzichten en een nieuwe pay-off: een warm welkom aan de waal. Een zin dat precies verteld wie Bistro de Bolle is en waar ze voor staan.

Vanuit dit gegeven is er een nieuwe visuele identiteit ontworpen. Na vele experimenten is er gekozen voor een logo dat herkenbaar is. Het ziet er uit als nieuw, maar met de herkenbaarheid van de omgeving. Een logo dat simpel is maar met een rijke uitstraling. Naast de visuele identiteit zijn er verschillende communicatiemiddelen ontworpen, zoals het menukaart.

Tevens is er een spetterende website ontworpen voor Bistro de Bolle waarin een overzicht is opgenomen van alle heerlijke gerechten. Neem dus snel even een kijkje op BistrodeBolle.nl om de nieuwe huisstijl en website te bekijken. Reserveer meteen voor een heerlijk diner!

TOP